28 Haziran 2010 Pazartesi

Bir Çekimden



Son birkaç yıldır fotoğraf çekmek benim için çok zevkli bir uğraşı haline geldi.


Geçtiğimiz günlerde bir arkadaşım kendisinin katılamayacağı bir etkinliğe benim katılmamı önerdi. Görsel Bale'nin yıl sonu gösterisine, aslında gösterinin genel provasına..19 Haziran sabahı hevesle gittim mekana, etrafta birbirinden güzel küçük balerinler:) cıvıl cıvıl heyecan içinde koşturuyorlar, kıyafetler giyiliyor, makyajlar yapılıyor, görmeniz lazım..Mehmet Yalız Bey'in izniyle çekime geçtim..Özellikle en küçüklere bayıldım..ellerinden geleni yapıyorlar, çok uyarı alıyorlar ama bu onların motivasyonunu kırmıyor, devam ediyorlar aynı sahneler tekrarlanıyor..nasıl tatlılar..hele bir bebek balesi olayı var ki bayıldım..bir tanesi ağlıyor annesini istiyor ama maalesef anneler salona alınmıyor, konsantrasyonumuzu bozmuyoruz, bale ciddi iş..çok keyifli bir çekim oldu, sonuçta..tekrarlarına da gitmeyi çok isterim gerçekten..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder