28 Haziran 2010 Pazartesi

Merhaba

Merhaba,

Bugüne kadar blogu olan arkadaşlarımı zevkle izlerken kendim için bir blog oluşturmayı düşünmemiştim nedense,
Ancak son günlerde okuduğum bir kitap beni kendim için bir blog oluşturma konusunda heveslendirdi,
Acemi bir blog bu, zaman içinde iyileştirmeyi umuyorum gerek görsel olarak gerekse içerik anlamında,
Son birkaç yıldır beni en çok mutlu eden şeylerden biri fotoğraf çekmek..çektiğim fotoğrafları bazı ortamlarda paylaşıyorum, bu blog da benim için paylaşım yollarından biri olacak,
Bunun dışında neleri paylaşırım, bunu da zaman gösterecek...
Sevgilerimle,

Elif

2 yorum:

  1. Elifcim Merhaba;
    Bloğun çok güzel oldu. Umarım zamanla keyif alarak devam ettirirsin..

    Selamlar, sevgiler

    Reyhan bilen

    YanıtlaSil
  2. Elifcim bloğunu zevkle ve keyifle takip edeceğime eminim. Paylaşımlarını sabırsızlıkla bekleyeceğim.

    Sevgiler

    Yasemin

    YanıtlaSil