20 Temmuz 2010 Salı

FLORYA







Florya'da Atatürk'ün yazlık dinlenme evi olan Florya Deniz Köşkü'nü çok severim. O kadar mütevazı bir yapıdır ki, sahilde mavilikler içinde bembeyaz, bir iskelenin üzerinden sulara uzanır. İçerisindeyken de insana bir gemide gidiyormuş hissini yaşatır..


Diğer tarafta uzanan plaj da öyle güzel ki, ancak şu an bu amaçla kullanılmıyor..daha önce plajda dolaşmış ve midye kabukları toplamıştım, bu sefer de orayı adeta bir dinlence mekanı olarak kullanan martıları yakından görüntülemeyi isterdim ama sahilde yürüyemedim maalesef..başka sefere artık..

































































3 yorum:

  1. fotoğraflardaki tonlama harika

    YanıtlaSil
  2. raw farkı mı bu Elif..? Nasıl güzel tonlamalar böyle.. :)

    YanıtlaSil
  3. Reyhancım evet artık sonunda raw çekiyorum ve işleme konusunda büyük fark yarattı..ps nin bir plugin i olan nik pro nun filtreleri ile yaptım tonlamaları..sevgiler..

    YanıtlaSil